Helg...

Fredag!

Igår fredag var vi ute på långtur uppe i Ängelholm. Gick jättebra att köra dit var så skönt att slippa ta buss o tåg.
Lillvovven var också med var jätteduktig o sov hela vägen upp o hela vägen hem!

Var hemma hos Marita o pappa några timmar innan vi körde hem igen.
Var också nere i den ena affären där jag har mina kort o lämnade lite nya.
Fick även pengar för allt som var sålt, blev en hel del...

Innan vi körde hem till Sjöbo så var jag inne en snabb runda på Nova Lund, köpte en kofta på HM som jag velat haft ett tag. Blev också ett svart mamma linne.

När vi kom hem hämtade vi kebab som vi åt uppe hos mamma var så gott!!!

Sen blev det en lugn hemmakväll med Idol!

Lördag!

Idag har vi varit nere i byn o fixat present till Ingrid o Angelica. Ska nämligen på kalas ikväll o fira de båda. Lhs syster Ingrid fyllde 45 för ett tag sen o Angelica blir 13 idag.

Tänkte ha min nya kofta o linne då, får väl bli till min jeanskjol eftersom jag inte får på mina jeans längre.
Ska köpa ett par jeans med mudd i midjan på tisdag när jag får pengar. Får väl bli sådana man får använda nu.
Men var jättesnygga, ser precis ut som riktiga jeans...
Så trist att alltid gå i leggins, skulle aldrig få för mig att gå i mjukbyxor ute som vissa gör när de väntar barn!

Man vill ju vara fin även när man väntar barn...

Anton eller en liten Zavannah???

Det där med namn är alltid svårt.
Men för oss var vi ganska snabbt överens.
Jag ville gärna ha ett ovanligt namn som inte all barn heter.
Har vetat rätt länge om att jag får en flicka någon gång ska hon heta Zavannah, med Z så det blir lite mer kul.
Pojknamn är dock lite svårare, men vi kom fram till Anton rätt snabbt.
Skönt att vara överens om det!
Så nu återstår det bara att se om det blir en liten Anton eller Zavannah?

Lite bilder på senaste inköpen!


Inget senaste inköp precis utan en liten busig vovve som hade lyckats
hoppa upp på en köksstol, men dock inte ner...


Koftan o linnet från Hm...


Min jacka som jag sytt själv, tänkte ha den ikväll!


Söta kläder till bebbe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0