Bebismage v. 23

Är nu i vecka 23, magen växer för fullt.
Trivs riktigt bra med min lilla runda bebismage. Skönt att det inte har satt sig på lår, armar eller någon annanstans, utan bara på magen!
Min huvudvärk håller i sig har varit riktigt jobbigt dessa 2-3 dagar nu. Men man e ju van så det är väl bara att stå ut.
Lite ont i ryggen har man också fått men det är väl bara bevis på att man blivit tyngre...
Men man ska inte klaga utav all denna smärta så kommer det ju komma ngt litet underbart, vårt efterlängtade lilla hjärta♥


BEBISMAGE!

Annars idag ska vi upp till mamma o äta middag om ett tag, blir hemmagjord potatisgratäng o kött med Jensens sås! Riktigt smarrigt!

Sen ska vi dricka glögg, för mig blir det blossas utan alkohol såklart, men tycker ju den är bäst så det passar mig alldeles utmärkt!

Så är dagen i helhet!

Imorgon blir det kalas i Vanstad hos Lhs bror...

Trevlig fredag på er alla
Kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0