28/11-09

Oj, det blev tidig blogg idag.
Sitter just nu i soffan me den varm kopp choklad som älskling gjort till mig!
Tittar på djurpoliserna på Animal Planet, handlar just nu om en söt katt som har brännskador, speciellt på svansen, stackars kise. Är så hemskt att se vissa djur att de behandlas så!

Blev en lugn kväll igår, älsklings kompisar gick vid tio, sen blev det en runda ner till Ystad till Mc Donalds. Testade hamburgaren Big Tasty, men var inte alls god, någon konstig dressing som smakade konstigt...

Kom väl i säng sen vid tolv, o somnade nog ganska snabbt!

Som jag skrev igår så blir det kalas i Vanstad ikväll, blir säkert trevligt.

Imorgon e det första advent o då ska man tända första ljuset i sin adventsstake.
Sen är det även jul skyltning, hoppas på fint väder då, blir så mycket mysigare då...

Nu ska jag dricka upp min choklad, innan den blir alltför kall!

Trevlig Lördag, Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0