21/11-09

Lördag idag, o det har varit jättefint väder ute idag sol o allt...
Vid middags körde vi till min Moster o hennes men i Lödde. Blev en jättegod lunch med pasta sallad, o en vanlig god sallad därtill. Sen blev det daimtårta till efterrätt, blev riktigt mätt. Men gott var det.

Vi körde hem vid halv fem tiden, innan det blev allt för mörkt. Vi var inne o handlade lite som behövdes innan vi körde hem.

Nu ikväll blir det tv, ska se Johan Falk, de fredlösa. Såg på operation näktergal i Torsdags o den var lika bra som de andra. Så hoppas denna också är det.

I torsdags var älskling o tog sin spruta. Kom med alla möjliga undanflykter att de hade stängt, vaccinet hade tagit slut o en massa annat. Men till sist kom han in o tyckte det inte alls var så hemskt! Duktiga han...

Igår fredag var jag uppe hos mamma även över natten. Gjorde en massa kort tills imorgon, blev 16 kort så kände mig väldigt flitig. Sen på kvällen såg vi på Idol.

Imorgon söndag ska jag stå i Parken o sälja hoppas man säljer bra, så det blir lite julklappspengar för det behövs.

Nu blir det film, tänkte koka en kopp te innan dess. Gott med något varmt!

Trevlig kväll, kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0