Tre dagar!!!

Tisdag: En dag som var som alla dagar, denna dag var Kasper med älskling på jobb så han fick träffa sin mamma o pappa. Det hade gått jättebra, busat hela dagen hade han gjort.
Själv var jag uppe hos mamma. Vi åt frukost hos mormor o morfar.
Sen var vi ute en runda i djuraffärn, blev ett nytt koppel till Kasper, ett fint grön med ben på! Hans skylt var också färdig, jättesöt blev den. Ett svart ben med hans namn o älsklingens telenr på!
Mamma o jag lagade en jättegod lunch, som jojjo tipsat om. Har velat lga det länge o nu blev det av! Var verkligen jätte gott, en jättesmarrig lax panna! Blev propp mätt efteråt, men sååååå gott det var! Tack gumman för ett lyckat recept....

Onsdag: Finns väl inte så mycket att skriva om denna dag, hände inte så mycket!

Tosdag: Det är idag det! Mamma kom hit vid halv tio, så då åt vi frukost här. Sen gick vi hem till henne vid halvtolv. Gjorde lite kort o tog det lugnt. Efter det var vi en runda i byn, inne en runda på Unos. Fick en sjal av mamma o en klänning av morfar! Lägger nog in bilder på det senare!
Nu snart kommer älsklingen hem, då ska vi laga mat, kyckling med unclebens sås o ris, blir säkert gott!!!

Nä, nu orkar jag inte skriva mer, finns inte så mycket mer att skriva heller, förutom att vi tränar Kasper på att ligga o det går faktiskt hur bra som helst! Han har lärt det sig redan. Ibland får man säga det ett par ggr, men träning ger färdighet inte sant????

Nä det var allt, har sådan huvudvärk som jag hoppas hjälper efter de treo jag tog precis!!!

Kramilikram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0