Torsdag 14/5

Idag har det inte hänt så mycet. Gick upp vid nio tiden, halv tio kom mamma. Sen fikade vi god frukost, med macka o kokt ägg! Efter det dammsugade jag o la in lite tvätt.

Sen tog vi en promenad ner till byn med Kasper, var inne på banken o aktiverade mitt nya minuten kort, så nu har jag fått gjort det. Vi var också inne en runda på Unos, blev inga större inköp men ett svart linne blev det, alltid användbart.

Efter det fortsatte vi till veterinären, för att beställa tid till Kaspers andra vaccination, vi fick en tid på måndag kl 11.30.
Så får vi hoppas det går bra!

Eftermiddagen spenderade vi hemma hos mamma, tog en liten stunds vila eftersom jag har jätteont i mitt huvud, Kasper var snäll o tog en vila han med!

Nu e vi hemma igen hos Zimba o Kise, snart kommer älsklingen hem. Då blir det väl en promenad ner till byn för köpa lite mat, vår kyl står verkligen o gapar efter det!

Trevlig kväll på er!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0