Saker att önska sig!!!


Gröna ljuslyktor från Lagerhaus, var väl inget speciellt med dessa men tyckte de var snygga ändå. Väldigt enkla!
Hade passat på vårt storarumsbord! Kanske ngt att inhandla imorgon i Lund.


Dessa krukor är bara för söta, finns att beställa på roligaprylar.se

Dessa tuffa bestick (inget som jag skälv önskar dock) men hade blivit en skojig 1-års present till August!

Finns även de på roligaprylar.se


Chilli Pepper - Sanna Dress
Denna söta klänning hittade jag på nelly.com var dock ganska dyr så inget som kommer hänga i
min garedrob i sommar, men fin var den!


Den här toppen hade jag tänkt köpa igår på Väla, men så klart fanns den inte på Hm.
Hade varit billig annars, 98:-

Söt Bh från Hm den med!

Ja listan här hade nog kunnat bli lång, många saker man vill ha. Fast man kan ju inte få allt här i världen, men önska kan man ju alltid!
De där ljuslyktorna blev jag förstås väldigt förtjusta i så en eller två sådana kommer jag nog komma hem med imorgon från Lund!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0