Såååååå Tröttsamt!!!

Försökte hålla mig vaken o titta på festivalen igår, men icke sa nicke jag somnade i soffan vid elva! Det var ju bara förtröttsamt alltihop! Bara skit. Inga bra låtar alls, inte heller låten som vann. Tror många folk är ganska trötta på detta nu, nästa år kan de lägga ner alltihop tycker jag, så vi slipper detta tråkiga skit!
Var väl ganska väntat att Sverige skulle komma så dåligt med! Jaja tråkigt var det, men titta ska man göra, konstigt!!!

Idag söndag har vi varit en runda på sjöbi ifs loppmarknad, så mycke folk där var. Älsklingen fick bära Kasper så inte han blev nertrampad! Mest skit där var, men lite fint hitta man men inga inköp blev det.

Ikväll blir det lugnt, lite tv tittande ska nog se en film på fyran sen vid nio verkade ganska okej.


Imorgon blir det veterinär besök med Kasper, sen passning av Alice, kan nog tänka mig att den lilla tjejen längtar!

Eftersom vi har ny vovve!


Ha en braig kväll♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0