Ny vecka!

Då var det ny vecka igen, går så snabbt tycker jag. Idag har lille K bott hos oss i två veckor redan.
Veckan startade med ett besök på Af, var en tjej från ett väktarbolag, som var på besök o pratade lite om sitt yrke. Var ganska intressant att lyssna, fastän det inte är ngt yrke man e intresserad av!

Kasper var uppe hos mamma under tiden, gick jättebra. De var ute en runda i byn o gick han hade varit duktig o gått mestadels av tiden!

Dagen sen har vi spenderat uppe hos mamma, vi var en runda ute på byn sen med. Köpte lite hundgodis till voffsingarna som blev mycket uppskattat:)

Imorgon ska lille K följa med älsklingen till jobb, så där blir det säkert en hel del bus med Kaspers mamma o pappa:)
Kommer han säkert tycka e jätte skoj, för en sak han e bäst på e just o busa, riktigt mycke!

Själv tänkte jag gå upp en runda till mormor o morfar o hälsa på en stund, var ett tag sen jag var där någon längre stund!
Blir säkert en god fika eller ngt:)

Så det var min dag kort sammanfattat!!!

Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0