Ny familjemedlem:)

Idag blev det bestämt, att lille Kasper får stanna hos oss!!! Gissa vem som e jätteglad?
Kasper verkar trivas jättebra hos oss, o trivs bra med Zimba, som e jätteskönt! Han busar mycket, men är duktig på sova med, o det är väl tur det!

Har varit ute på en långpromenad idag med, köpte ett jättesött halsband med koppel till honom, det blev ett ljusblått med rosa hjätan på, hur sött som helst! Kasper verkade också gilla det, för han gick stolt hem i det!

Johanna har varit här en stund idag, vi gjorde kort o fikade, hon tyckte Kaper var jätte söt, o han varkade gilla henne med!
Hon tipsade om en sida, som hade väldigt mycket hundkläder o andra hundtillbehör. Hittade sidan senare när jag gogglade på hundkläder kom den upp. Så jag gick in o kikader där, var jätte mycket fint!

Hittade bla detta som Kasper säkert hade blivet tuff i!!!!

Tuff tröja med texten Prince!!!


Tuff tröja med millitärmönster!

Cool Scull - Tank
Denna tuffa tröja, hade han nog sett lite farlig ut i?

I can´t talk -Tank
Texten hade passat in i alla fall!

Mommys Boy - Tank
Vad hade "pappa" tyckt om denna tro?

Bling Bone Hoodie - Baby Blue
Denna tyckte jag var jättesöt!

Vi får väl se vad det blir, fastnade väldigt för den blå med texten Prince, eller den med döskallar!
Vi får väl se vad "pappa" säger han e ju inte sådär jätteförtjust i kläder till honom, men om jag får bestämma så får han nog en liten tröja i allafall!
En sak som e säker detta ska han slippa ha på sig i varje fall:)

Tuxedo - Traditional
Fleece Hoodie - Pig
Boots - Blue
Slippers - Lamb
Alla saker hittade jag på www.lechien.se

Trevlig kväll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0