Mors dag o Jojjos fest:)

Idag har älsklingen o jag varit o firat våra mammor! Först var vi uppe hos min mamma o fikade. Jag hade köpt ett nattline, med rosa hjärtan o texten världens bästa mamma på! Hon fick också en liten blomma o ett kort.

Sen var vi nere hos älsklingens mamma o pappa. Vi åt glasstårta ute, e ju rena sommarvärmen ute. Älsklingens mamma fick också hon en blomma o fem stycken av mina kort.

Ikväll ska vi bara vara hemma, Angelica kommer nog hit o sover över hos oss. Ser kanske någon bra film o äter lite gott:)

Igår lördag var på Jojjos 25-års o examen fest i Vomb. Var en jättetrevlig o mysig fest. Ganska mycke folk, 43 st var vi.
Det bjöds på smörgåstårta som var mycket god o till efterrätt blev det kladdkaka!
Hon fick en massa presenter, av oss fick hon ett Tomas Sabo armband o ett par pilgrims örhänge!
Klockan elva åkte vi hem så det blev inte så sent, var ganska trött ändå när man kom hem,,,,zzzzzzz!!!

Trevlig fortsättning på dagen, o glöm nu inte fira era mammor, för det är de värda!
Kramar till min egen!!!!


Jojjo vänsingen, med sin lilla kusin!!!!
Rätt lustigt att jojjos systers Karins mobil kom me på bilden. Hade en tipsrunda innan det severades
mat, o en av frågorna var just hur många sms hon skickar på ett dygn: Rätt svar, 180 st.
O på bilden ser det ut som ännu ett gått iväg:)


Molly o Kasper! Det gäller att ha koll på den busiga lilla vovven tycker Molly
så han inte hittar på hyss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0