Måndag 4/5-09

Godeftermiddag allihop!!!

Hoppas ni har en kanonbra dag som ja då!!!
Har haft en hel del att göra idag, började dagen med frukost hos mamma. Klockan tio var ja sedan på möte på af fram till halv tolv. Två st från komvux var där idag o gav information om deras utbildningar o kurser, fast var inget som jag är särkilt intresserad av att läsa!

Johanna som hade beställt ett dopkort fick det, så då blev man 30:- kronor rikare. Hon hade varit inne på min hemsida o kikat, så hon beställde ytterligare 5 kort som hon hade hittat där, skoj!

Går ganska bra med beställningarna nu på korten, var hos Catta innan, för hon hade ringt mej i helgen men kunde tyvärr inte svara! Hon ville ha en hel del konfirmations o student kort att sätta i affärn eftersom det var stor efterfrågan på det!
Så har även hunnit göra lite kort idag!

Nu när jag kommit hem har jag varit duktig o dammsugat, en daglig syssla, våra blommor fick lite vatten som de behöver lite då o då!
Älsklingen jobbar över idag o är inte hemma förrän vid sex, så ska väl hinna me o sy lite på August tröja med!

Så har min dag varit, helt okej! Nu återstår bara o se om morgondagen blir lika bra!!!

Trevlig kväll o Kramar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0