Lördag 23/5-09

Mitt läkarbesök igår gick bra. Var som vi trodde att jag hade mycket lågt blodtryck, det var därför jag kände mig så yr ofta! Läkaren tog en massa prover, sänkan, blodvärde och ett EKG. Han testade säkert mitt blodtryck 7, 8 gånger. Alla mina andra prover var bra, så det var skönt att det inte var något annat!

Idag lördag har jag varit en stund uppe hos mamma, sen var jag o älsklingen en runda nere hos hans mamma o pappa!

När vi åter var hemma igen har jag gjort lite kort, blev två stycken med Kasper vovvar på eller en Pomeranian hund som rasen heter (krångligt att uttala).

Senare ska vi laga jättegod middag, gott kött med pommes skruvar, bearnesie sås o grönsaker! Ikväll blir det lugnt en film kanske????

Ha en riktig bra lördagskväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0