Kasper!!!

Idag har älsklingen o jag fått hem en liten vovve som vi ska passa denna vecka. Kasper heter han, o är en liten japansk mini spets! Såååå söt! Liknar en liten nalle björn. Busig är han med. Zimba vår stora hund, är väldigt nyfiken av sig o vill nosa på lille Kasper hela tiden. Vi får hoppas det kommer gå bra mellan dem.

Annars idag har jag varit en runda i Lund med mamma. Dagens inköp blev de fina ljuslyktorn från Lagerhaus, två st fast i turkost. Sen köpte jag en anna ljuslykta i en affär som heter hemma hos Emla, jättemycket fina saker där i gammeldags stil, precis sådant som jag gillar. Fick även en berlock till mitt armband av mamma!

Nu ikväll ska vi försöka gå ut en runda med vovvarna kommer nog se ganska kul ut när store Zimba o lille Kasper går bredvid varann!!!



Söte lille Kasper!

Trevlig kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0