Igår och idag!!!!

Igår torsdag var en kompis, Michelle från sykursen här o hälsade på! Hon kom kl elva så jag mötte henne på stationen då. Sen var vi här hemma o gjorde lite kort. Michelle ville gärna prova på o göra kort så det gjorde vi. De vi gjorde blev fina, själv hann jag göra sex stycken.

Sen åt vi lunch som älsklingen gjorde, det blev hamburgare var jätte gott!

Klockan halv fem åkte Michelle hem, vi hade haft en trevlig dag ihopa!

Idag fredag, ska jag till doktorn nu klockan 13.40, tror jag har lågt blodtryck. Har kännt mig trött nu ett tag, o för ett tag sen var jag nära på svimma när jag var i Lund med mamma. Så det är lika bra att få det kollat. Så får vi hoppas det går bra!

Ha en bra dag allesammans! Kramar från mej!


Sött kort jag gjorde igår, likadan vovve som Kasper:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0