Blåsigt värre!!!

Usch o fy vilket busväder det varit dessa två dagar, inte alls trevligt tycker jag. Vill ha tillbaks våren o värmen nu!!!
Skulle egentligen åkt in på kursen ikväll för sista gången denna termin men så blev det inte!
Älsklingen åkte hem tidigare idag från jobbet, låg en massa grenar på vägen o blåste jätte mycke. Så var inte så road att ta bussen hem så sent.  Lite synd att jag inte hann få min jacka klar det får väl bli till hösten då kursen fortsätter!

Lille August tröja blev jag i allafall klar med alldeles nyss, blev verkligen super söt!
Är det bara byxorna kvar till honom!

Då får vi hoppas på bättre väder imorgon!

Trevlig kväll!



Så här söt blev August tröja med röda elefanter!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0