Vilken Vårdag!!

Så härligt väder det har varit ute idag, rena våren! Såååå skönt, hoppas det är här för stanna. Så man kan ta fram vår jackorna, och slippa pälsa på sig en massa.
Älskling och jag var ute en lång runda innan med lill o stor vovven. Var så härligt att vara ute o gå i det fina vädret, sen fick man lite motion med, o det är ju aldrig helt fel!

Igår kväll var jag på sy kurs, var ju några veckor sen sist. Var trevligt som vanligt, lite syande och lite prat (eller ganska mycke) Hade en rolig diskusion om Michelles shorts som hon sydde förra året. De var så stora när hon tog upp dem o visade att hon sytt ihop dem hemma. Anna o jag håll god min ända tills Michelle sa: E jag verkligen så stor eller???
Roligt att skratta åt det nu efter!!!
Sydde ihopa mina ärmar till jackan igår, så nästa vecka kommer det nog börja likna en jacka än en väst.

Imorgon kommer Johanna en stund, så då blir det lite kort pyssel, ännu mera kort pyssel blir det på kvällen när, Michelle, Anna o jag ska på en kort kurs inne i Malmö!

Trevlig kväll!!!


Jag med vovvarna, efter en lång promenad i det fina vädret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0