Träffade Johanna!

Igår var jag i Ystad och träffade Johanna, alltid lika skoj när vi ses. Vi gick en runda på stan och kikade i affärer, sen tog vi en fika. Jag beställde in en morotskaka, som var jätte god men mäktig, fick trycka i mej den sista biten så mätt jag var!
Hittade en jätte söt liten kofta på Mq, från Bondelid, mörkblå med vita prickar på. Tycker de har så fina kläder från det märket! Sen köpte jag ett par jätte söta små skor till August som jag tänkte han kunde få nästa gång vi träffar honom. De var så gulliga med Barba pappa på.

Igår på kvällen hände inget speciellt, min älskling och jag sov i honoms mammas o pappas hus med vovvarna. Så det blev lite film o godis!

Idag ska vi till Malmö o ha en heldag, ska bli så mysigt. Shoppa lite, äta gott sen ikväll blir det bio.

Ha en bra lördags dag allihop!

Små söta Barba Pappa skor till lille August!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter jättemysigt med en heldag i Malmö. Hoppas ni får roligt! Kramar

2009-03-07 @ 09:42:46
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0