Shoppingdag:)

Idag var jag och min mamma i ystad en runda. Vi gick och tittade i affärer och så fikade vi på cafe Diana.
Var trist väder för en shopping dag men vi hade det trevligt ändå!
Köpte ett par jeans på JC, av märket Killah, jättesnygga. Var visserligen ganska dyra men det är ju jeans nu för tiden.
Sen hittade jag två jätte söta fat, liknar små kakformar, tänkte ha de på köks bordet med värmeljus i. Kostade bara 10:- kr st på levande hem, så mycket fint i den butiken. Söta klister märken till mina kort blev det också. Var inne på MQ, så mycket söta vår kläder de fått in, hittade en jätte söt blus från bondelid som jag tänkte önska mig i 25 års present av LH!

Min älskling har varit i malmö med Jimmy idag, och handlat lite.

När vi kom hem gjorde vi tacos, mmm så gott det var!

Ikväll ska jag göra lite kort, och se på tv. Mitt favoit program börjar idag, nämnligen Project Runaway. Bara älskar det programmet, är så skoj att se!

Dagens köp!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0