Shopping i Lund!

Idag åkte jag och min mamma in till lund. Skulle ju på kurs ikväll, men fick ett mess en stund innan mamma skulle ta bussen hem att den hade blivit inställd igen andra veckan i rad. Margareta är fortfarande sjuk. Synd hade sett fram emot kursen ikväll så jag kunde fortsatt med min jacka. Nu ser det ju mest ut som en tråkig väst. Så vi åkte in lite innan för jag skulle upp och lämna mitt cv i en butik, rabalder till ett jobb. Lite shopping blev det ocså idag, köpte en tröja på Gina på rea för halva priset jätte söt. Sen var vi uppe på Lagerhaus, så söta saker med muffins de hade fått in, har blivit helt tokig i muffinssaker. Hittade ett ljus och en kass som jag fick av mamma. Bra att ha en sådan kass att packa i när man ska in på kurs och så. En snabb lunch på Burger King blev det med. Trevlig dag har det varit. Ikväll blir det The Hills, och lite kort göre!!! Massa Kramar till er, från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0