Rent hus!

Idag var det åter dags för den veckliga stor städningen, skönt att få det gjort! Så nu är det rent hus igen.
Var ute på tofta blommor innan o köpte en bunt roser till älskling innan, fick tyvärr bli gula för de röda var inte fina tyckte jag. Igår köpte älskling två buketter till mig i malmö, för tjugo kronor bunten jättefina var de lika fina som de jag köpte idag för sextio kronor! Så nu har vi en stor bukett roser på bordet i blandade färger jättefint!!!!

Såg en skräck film igår, babysitter wanted hette den, riktigt äcklig var den. Älskling stackarn fick hemska mardrömmar i natt om små gubbar som jagade han med kniv. Ingen trevlig dröm precis! Ska se om jag hittar en ännu läskigare film som vi ska se ikväll, så han kan bli riktigt rädd!!!

Imorgon fyller älskling år, 33 år gammal gubbe nu!!!! Köpte min sista present till han idag, så nu får han tre presenter av mej imorgon, gissa om han e nyfiken, som ett litet barn på nytt!!!
Ska åka upp till Pappa o Lena imorgon i Ängelholm, ska bli jätteskoj!!! Gå en runda på stan, o äta ngt gott.

Så här fin är vår bukett med roser. Visst e de vackra, man blir så glad av blommor!!!


Älskling som rör ner socker i sin vinsats som han satte igår med Persikovin!!!!
Älskling persikovin, ska bli kul att smaka sen när det är färdigt om man vågar, men han brukar
vara duktig på sånt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0