Passar Matilda

Nu tror väl många att Matilda e ett litet barn men hon e faktiskt ett söt liten vovve. Hon ska bo här nu hos oss i två veckor.

Matilda tillhör lhs mamma och pappa som åkte till Thailand i går kväll, så ställer vi upp som hundvakter. Roligt för vår hund Zimba som får en lekkamrat! Synd om vår KiseMise som e rädd för Matilda vi får hoppas hon vågar komma in ikväll, vi får väl försöka locka in henne!


Imorgon ska jag träffa min bästa kompis Johanna i ystad. Det blir väl en runda på stan, kanske en fika på något mysigt fik, ser fram emot att träffa dej vännen!

Nu ikväll ska jag och älskling laga mat sen blir det väl någon film!


Matilda, som just nu bor hos oss!!

Zimba vår egen bus vovve!!

Blus o Björn Borg Troser som jag köpte idag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0