På middag ikväll!

Idag har det inte hänt så mycket. Gick upp klockan nio, och gjorde mej iordning. Sen var vi nere hos lhs mamma o pappa och hälsade på Sigge, så skoj att se honom, gissa om han var kelig!
Älskling o jag fick våra presenter redan nu eftersom vi inte e hemma de dagarna vi fyller år. Älskling fick två fina tröjer, o jag fick en söt liten väska, o jätte fint siden tyg. Nu ska jag bara komma på vad jag ska sy med!!! Tror det får bli en klänning av det röda!
Sen var vi hemma hos mamma o tog en god fika!

Efter det har vi bara varit hemma tog en lång vila innan, så nu får jag hoppas att den där hemska huvudvärken håller sig borta som man haft nu varje dag i en vecka.
Älskling har tappat upp sitt hemmagjorda vin på flaskor idag, 26 st blev det!!!! Så nu är det bara att dricka, SKÅL!



Nu ikväll ska vi till Jojjo o Danne ute i Vomb på middag, å käka tacos. MMMM vad gott! Blir säkert en trevlig kväll, det blir det alltid när vi träffar dem!

Hoppas ni får en lika trevlig kväll ni med, med eller utan Tacos!!!
Kramilikram......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0