My Birthday!!!!

Vad är det för dag idag?, jo det är min födelsedag!!!!
25 år blir man idag, gammal kvinna!

Har varit i Malmö hela dagen var jätte skoj. Vi började dagen med frukost hos mamma. Sen tog vi bussen till Malmö kl nio. Var först en runda på det nya varuhuset Entre, men tyckte det inte var någon höjdare precis, så stelt o för stort!!

Köpte i alla fall två tröjor där, en på Gina o en på Mq. Det blev också en present till älskling, med hemligt innehåll.

Efter turen där gick vi vidare till en liten smycke affär där älskling köpte en present till mej, en liten berlock till mitt Thomas Sabo armband. De hade fått in jättemånga nya! Tyvärr hade de inte packat upp de än, så ja kunde bara se dem i en broschyr. Men jag bestämde mig för en Lady till sist av de nya. Lady i Lady o Lufsen!
Tyvärr kunde ja inte lägga ut någon bild, för fick ingen bra bild.

Middag käkade vi på Jensens, som alltid annars. Det blev kyckling för mej med favorit såsen, ÄLSKAR den såsen, den e bara för god. Mätt blev man också.

Efter det blev det en runda på triangeln, där vi fikade senare, älskling köpte en pannacotta som vi delade på, var inte helt fel.

Klockan halv fyra åkte vi hem igen var skönt att komma hem efter en lång dag. Nu blir det en lugn kväll framför tvn, ska se om jag hittar någon bra film att kolla på. Ska mumsa på alla godsaker vi köpte på Tasty House inte heller helt fel.

Får se till att ha ett rejält gals me vatten bara, för den ene sorten var ju inte lite starka!!!!


Dagens inköp o presenter!!!



Mina egna inköp, pike från Gina o söt Bondelid blus från Mq


Presenter från mamma. Klocka o halsband från Pilgrim!


Vår söta Ballerina fick jag av älsklingen min!!


Sött linne från Molly!!!

Andra presenter jag fått:
Present kort av pappa,
Pengar av min mormor o morfar + pengar av min moster o hennes man.
Bok av Michelle


Ha en braig kväll, för det ska jag ha!!!!
Kramissar från födelsedagsgrisen

Amigurumi Pig by MarySesami


Kommentarer
Postat av: Helena

Stort grattis på din födelsedag, vad kul du osså har börjat blogga :) Hitta din blogg hos Johanna! :)

2009-03-26 @ 20:25:46
URL: http://lantligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0