Måndag!!!

Då var det ny vecka igen. Måndag idag, inte hänt ngt speciellt!!!
Åt middag hos mamma innan idag, fisk var evighater sen jag åt det. Eftersom inte älskling äter fisk har vi aldrig det här hemma. Så det får bli hos mamma man äter det, o det gjorde vi idag.
Vi gjorde torsk i ugnen med tomat, fetaost, och sen häller man smält smör med smulat franskbröd ovanpå. Till det hade vi kokt potatis, hollandiesås o romsås, Jättesmaskens.

Har fixat lite på mammas kjol idag, tog bort insnitten baktill, sen har jag nålat fast band uppe och nere. Ska bara sy fast banden sen e kjolen klar att användas!!!

Ikväll blir det mys framför tvn med älskling! Ska se på charterhjältar, spårlöst, och mitt favvis program!!!

Säger grattis till Anna på sy kursen, som fyller år idag. Ska få present imorn på kursen, 5 st kort av mina hemmagjorda! Alltid uppskattat!!!!!

Kramizzzzzzzar!

flowers with dew by jk10976

Kapok tree branches, some with flowers, some with leaves by Martin LaBar

Early peach flower by X.u.k.i

Playing with flowers by Dr. Hemmert
Längtar tills det blir riktig vår, o alla blommor o träd slår ut!!!!
Känns som den e långt borta just nu idag, men hoppas den kommer snart och stannar denna gång!!!


The world of the flower by AnneliesW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0