Kort Pyssel:)

Idag har jag gjort lite fina kort, ett med Turtels på. Det ska Lhs brors barn Emil få när han fyller fem. Han gillar Turtels därför valde jag det motivet till honom!!!


Turtels Kort till Emil!


Annat sött kort som jag gjorde idag, med morehead!


Tänkte bjuda på ett gott recept som vi gjorde idag!

Hamburgare på rostat bröd med lökröra!!

Färs, blandas med krydder, persilja och röd chili.
Stekes som biffar.

Lök stekes, blandas med tomat pure och rött vin.

Pensla rostat bröd med smält smör med vitlök i.

Lägg biffarna på brödet, sen lökröran överst och du har en jättegod middag!!

Nu ska jag se på den nyaste av filmerna fredagen den 13, kommer bli rädd tycker hans mask e läskig!
Buuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0