Helg!!!

Då var det helg igen, fredagen den 13 igår! Men ingen otur för mej inte! Brukar klara mej utan några stora olyckor.
Hände inget särkilt igår, flöt på som vilken annan dag som helst.

Idag lördag, har jag varit en stund hemma hos mamma, var också en runda på Pema och handlade lite saker till mina kort! Så ikväll ska det göras många fina kort, med de nya 3d arken som anlände igår från stämpelgården!

Var inne och kikade på min systers blogg igår, tyvärr gick det inte och länka till den. Utan man får söka på Google, på Sophie Racz så kan man hitta till hennes blogg! Märks att den tjejen vill bli journalist, och har jobbat på olika redaktioner, och skrivet många krönikor! Hon skriver ju jätte bra!!!! Var kul att läsa och titta på hennes foto!

Little Sis!!!

Idag har också Matilda vovven namnsdag, vår lilla passe hund som bor hos oss nu. Det firades med att hon och Zimba fick lite hund godis innan, som självklart blev väldigt uppskattat!!!

Ikväll blir det film, med godsaker därtill.

Nu ska ja in å kika på skopunktens hemsida, efter skor som ja ska få på min 25-års dag!!

Visst e de söta!!!

Trevlig lördags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0