Heldag i Malmö med älskling!!

klockan tolv idag tog jag och älskling bussen till Malmö, vi hade pratat om det länge att vi skulle åka in och se bio, och idag blev det den dagen!

Vi började med att gå en runda på Hansa Gallerian, och kikade lite i affärer. Köpte en söt kofta på Gina, för 149:-, sen blev det ett linne på Mq. Tittade på linnet igår när jag träffade Johanna i ystad!
Sen var vi inne på Body Shop. Kunde inte motstå deras nya body butter körsbär så det blev en sådan burk med! Så det var dagens inköp i Malmö!

Dagen fortsatte med att vi gick till en restaurang för att äta, älskling fick bestämma vilken o då blev det Mongolian. Vi hade varit där en gång innan så det var okej för mej, för där e god mat. Kött, grönsaker, nudlar mm. Man tar upp på sin tallrik sen steker de din mat medan du väntar! Blev mätt efter en portion, Lh orkade två!!! Gottttttt var det!

Efter maten skulle vi gå upp en sväng på triangeln, men bestämde oss för se en tidigare bio än vi bokat. Filmen vi såg var Bedtimes Stories med Adam Sandler, tycker hans filmer alltid e så roliga. denna var jätte rolig, ngt jag rekommenderar!!

Vi slutade vår malmö dag med en fika på Barista, mest för vi missade bussen o hade en timmes väntetid!
Klockan 18:40 tog vi i allafall bussen hem!

Skönt att komma hem efter en lång dag!

Vill tacka min underbare älskling föe en lika underbar dag, har varit jätte mysigt! Älskar dej, min älskling. Massa pussar!!

Nu blir det Wallander,, och godsaker från Tasty House!


Dagens inköp i Malmö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0