Ett och ett halvt år!

Tänk vad tiden går idag har jag och min älskling varit ihop ett och ett halvt år! Tiden har verkligen gått snabbt.
Vi tänkte fira med att laga lite extra god mat idag, sen ska vi nog se någon bra film ikväll. Det blir nog Beck eller Valkyria som lh laddade ner igår!

Annars idag har jag gjort lite fina kort, sen har det inte hänt så mycket mer.

Ska fylla i min jobbsökar lista sen tills imorn när jag ska till af, på jobbgaranti möte. Så onödigt inget att se fram emot precis. Sitta där och diskutera med andra vad man sökt för jobb, vad bryr de sig om vad ja sökt för jobb!
Nä inte ett dugg, tycker af bara har sådana onödiga saker de skickar en på!

I love YoU by ▓▒░ Emiraty ░▒▓

Heart Strings by lisaluvz [can't decide on icon! lol] Catch up soon

MY Wounded Heart .... by Heba _ photo

Lite fina bilder till min älskling, på vår dag!!! Älskar dej, tack för du finns i mitt liv!
Puss pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0