Barndop

Idag har vi varit på barndop i V Klagstorps kyrka. Lars-Henriks bror Bengt o hans fru Evas minsta son skulle döpas.
Namnet de hade valt att ge han var: August Alexander Sören. Han e sååå söt, den lilla gullungen.
Lars-Henrik är en av hans tre faddrar.

Våra presenter till August var jätte söta strumpor, som liknade basket skor, bra tips att ge till de små. Finns på www.bluebox.se, sen fick han även tröja, och en tummen mjukis djur.


PRESENTERNA TILL AUGUST, FINT INSLAGET.


Lars-Henrik med lille August!

Alice och August!

Lars-Henrik, Evas moster, Eva oc Bengt (August föräldrar) och Emil, storebror

Efter dopet bjöds det på mat hemma hos familjen i Klagshamn, jättegoda smörgås tårtor en med räkor och en med rostbiff. Jag valde den med rostbiff, mmm så god den var, en av de godaste jag ätit!
Sen blev det hallon tårta och kakor.

Jätte trevligt har det varit idag, ett jätte lyckat dop!


Lyckad blev kvällen också igår, när vi hade gäster. Åt och drack gott, tittade på melodi festivalen som i övrigt var ganska tråkig med dåliga bidrag tyckte jag. Agnes dress eller vad man nu skulle kalla det var ju bara för gräslig!

Farmor och min faster hade ju beställt 30 kort som de blev jätte nöjda med. SKOJ!!

Så till sist får jag väl skriva att det har varit en jätte lyckad helg!!!
Hoppas ni också haft det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0