Ännu en vecka förbi!!!

Ja, då var ännu en vecka förbi, inte klokt vad veckorna går fort. Imorgon är det en ny vecka med nya händelser. Roliga händelser:) Min 25-årsdag på torsdag, LÄNGTAR!!!! Tänk om 25 år till blir man 50 o nästan pensionär....


Idag, söndag har det inte hänt så mycke. Söndagar är sådana där dagar då man gör sådant som behöver göras, som dammsuga, tvätta, o annat!!! Så det har ja gjort innan idag.

Min loving lagade en god middag innan, sådan hitte på mat som vi brukar kalla det för. Jag var lite skeptisk först, men det blev faktiskt riktigt gott!!! Var en blandning av potatis, kyckling, bacon, lök med bearniesås över!!

Började sy på en kjol idag av det tyget jag fick av lhs föräldarar, det blå. Har blivet bra inu, men den e ju inte klar än, men blir säkert bra!!!


Middagen igår hos Jojjo o Danne var mycket trevlig. Trevligt sällskap o mycket god mat. Tacos till förrätt, sen blev det choklad pudding till efterrätt. Älsklings favorit, så då blev han glad!

Har ätit det nu ikväll med, så då blev han ännu gladare!!!!

Ludde!!!!!!!!

Jojjos lilla tax vovve, Ludde var också med och festade igår!!!!!

Ska se Beck filmen nu klockan nio, de e jättebra tycker jag liksom Wallander!!!

Ja det var väl allt för ikväll.. ha det bäst allihop!!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahha.. Så söt Ludde blev!

2009-03-22 @ 21:01:34
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0