30 Mars 2009

Idag var det åter dags för ett besök på Af, ett möte i jobbgarantin för ungdomar. De mötena brukar inte vara så givande precis o det var det inte idag heller! Känns så meningslöst att sitta där tycker jag.
Nu ska jag dit där nästa måndag också, för den måndagen om 2v e ju en röd dag!!!! Ser inte fram emot det om jag ska vara ärlig!

Min moster Agneta var på besök innan idag, uppe hos mormor o morfar, så var där uppe en stund o träffade henne. Det blev en fika med.

Ikväll blir det tv i massor, man känner sig lite beroende ibland när sådana program man vill se visas! Ikväll är det ju färjan som har premiär igen, sen blir det nog spårlöst och mitt favvis program!!!

Vill skänka en extra stor tanke o kram till min bästis Johanna o hennes lilla Ludde tax! Ludde har nämligen blivet sjuk o ligger på djursjukhuset i Malmö. Hoppas han blir bättre gumman, tänker på er båda♥
Så trist när djur blir sjuka, tur det finns sjukhus för de med där de kan få den hjälp de behöver!!!!!


Lånade den här bilden från Johannas blogg, hoppas det är okej för dej gumman.
Tycker Ludde e så söt på denna bild!!!! Skönt du får hämta hem han imorn!



Kramilikram till er, o ha en trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så gullig som tänker på oss gumman!

2009-03-30 @ 21:01:44
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så gullig du är som tänker på oss gumman!

2009-03-30 @ 21:04:55
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0