Onsdag 3/6-09

Efter en tur till Burlövs Center var vi åter hemma igen!
Blev en runda inne på köpcentrat. Var först inne på den stora djuraffärn Grizzly, jättekul att gå där. Tycker det e så skoj att gå i djuraffärer o titta på allt, kan mycket bero på att min pappa hade djuraffär i många år, det sanar jag!!!!

Köpte en bra borste att kamma Kaspers päls med, blev även två söta matskålar till honom. En till vatten o en till mat!
Köpte också små godistandborstar till vovvarna!

Inne på centrat åt vi gott på Mc Donalds. Gick lite o tittade i äffarer, blev inga större inköp. Köpte i allafall två fina ljusstajkar, som jag satt i sovrummet. Passade jättebra där med den rosa färgen o den gammeldagsa stilen!

Ikväll ska vi göra taco, sen blir det film, vi ska se på vi hade i allafall tur med vädret igen!

Trevlig kväll allesammans!!!


Söta matskålar till vår lilla vovve!


Fina ljusstakar, gillade stilen på dem jättemycket, så söta!!!
Tack mamma o älskling som jag fick dessa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0