Mycket som har hänt!!!!

Äntligen så fungerar vårt internet igen, det som från början skulle ta tre dagar tog i stället tre veckor, så drygt!!!
Under dessa tre veckor har en hel del hänt, kan ju inte skriva om allt men en del tänkte jag berätta om, det roligaste:)

Kan börja idag onsdag, så har mamma o älsklingen o jag varit en runda i Malmö. Så härligt väder ute! Solen gassar som bara den. Blev lite shopping, en Bh på HM, sen ett par pilgrimsberlocker till mina örhängen, var jätte tuffa gröna hjärtan! Älsklingen köpte ett par nya sandaler, som var mycket fina de med!
Vi åt också en god lunch på Jensens, jag åt kryddlax med potatis o sallad, var verkligen smarrigt!

Något annat jag tänkte skriva om var de två studenter vi var på fredagen den 13/6. Min sysers o Lhs systersons. Vi gick först till syrran vid fyra, jag pappa o älsklingen. Var lagom mycket folk! Det bjöds på god mat, lite blandat var det. Jätte mycket gott smått innan med, så man åt sig nästan mätt på det! Ann-Marie hade gjort jättegoda små mini pizzor, som var jätte goda! Tror jag åt 4-5 st av dem.

Sen vid åtta tog vi en taxi upp till Martins student fest som han hade ihop med sin kusin på Sjöbo Ip. Där var det desto mer folk, ca 60 st, mycket kompisar till dem!
Orkade inte så mycket där, man var ju ganska mätt sen förra festen!
Klockan ett var vi hemma igen gissa om man var trött!!!

Sen har det väl inte hänt så mycket större saker, det är väl mest som vanligt.
Var uppe hos Pappa o Lena midsommardagen, uppe i Ängelholm. Åt god mat o spelade minigolf på kvällen.
Pappa blev etta! Jag kom på andra plats, vann över älsklingen med 2 poäng, inte illa!

Har också varit en runda på burlövs Center, sen i torsdags var vi ute på Svågerstorp. Fick lite tyg av Lh, som  jag sytt hundtröjer av, blev jätte söta!
Sen har det inte häny så mycket mer! Allt e bra annars, lille Kasper mår också bra, busig som bara den e han!
Växt har han också gjort, även om det inte är så mycket!

Tänkte bjuda lite på bilder här nedan, från månadens shopping, på Kasper o lite annat!

Skönt att vara tillbaks igen!!!!

Kramar!




Bild från min o älsklingens fondue kväll för ett tag sen. Var en jätte
mysig kväll!


Little sis på hennes student, med sin brors fru! Syrran var så fin den dagen!



Lille Kasper myser i soffan, i sin söta tröja som jag sytt!


Skön tupplur med pappa!



Fest skor som jag köpt på Unos!


Klänning från Nelly!


Tunika även den från Unos, har även blivet ett par sommar skor och en sommar
klänning därifrån. Ett par pilgrimsörhänge har jag även köpt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0