Lite från helgen.

Lördag!
Igår var jag uppe hos mamma hela dagen.
Mötte Jojjo vid unos klockan 12.15, gicke en liten runda där o kikade. Hittade en tunika som jag köpte!
Sen gick vi hem till mamma igen o åt en god lunch. Det blev smaskiga mini baguetter med tillbehör!
Sallad, fetaost, tomater, sen testade vi den nya såsen på flaska, soltorkade tomater var smaken som vi testa!
Verkligen jätte god! något ni bör testa....

Sen vid tre tog mamma o jag bussen till Staffanstorp för hälsa på min farmor. Vädret ute var jätte fint o varmt.
Klockan fyra var vi framme hos farmor, hon bjöd på god hemmabakad kaka, senare blev det mackor.
Vi gick en liten runda med Kasper, till en ankdamm, som där var jättefint att sitta vid.
Sen klockan åtta åkte vi hem, var tillbaks i Sjöbo igen vid nio!

Söndag!
Idag har det då inte hänt så mycket, var uppe en runda o hälsade på mormor o morfar innan i förmiddags.
Nu för en stund sen lagade jag o älsklingen god middag, det blev kött, sockerärtor o våra egna potatis från landet, så goda de var, godare än de man köper i affärn.
Ikväll blir det nog en film, om vi hittar någon bra!
Såg på den nyaste wallander filmen i onsdags, skulden var verkligen jättebra! Ser framemot de kommande 12 filmerna som kommer under året.
Vi tittade även på hundpensionatet, som var jätterolig!

Ha en braig kväll allihop!
Kramilikram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0