Tråkig söndag:(

Då var det tråkig söndag igen, förstår inte varför de alltid ska vara så trista! Händer väl inte så mycket om man inte har ngt speciellt inplanerat!

Trist väder ute är det med, jag som tänkte att vi kunde gå en lång rungda i skogen idag med vovvarna, men som vädret är nu så är det ju inte så skoj. Får väl se om det blir bättre senare idag.

Ska i alla fall fortsätta med lite kort sen som min faster beställt, sen kanske det blir några sidor i allbummet med.
Om jag har lust senare tänkte jag göra godis atill hundarna, men tar sårdan tiad så får gse om man orkar.

Ja söndagarna är visst trista, men hur är det man brukar säga: Dagarna blir vad man själv gör dem till!

Ha en bra dag, kramar!

Om här är bokstäver i texten på fel ställe beror det på att datan e helt knäpp när man skriver hoppar upp på raderna när man skriver av sig sj o skriver på fel rad, helkonstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0