Torsdag o Fredag!!!


Igår torsdag hände det inte så mycket. Var en runda nere i byn på förmiddagen med mamma. Sen när jag kom hem sydde jag lite blev en söt jacka till Kasper med Nalle Puh på...

Älsklingen lagade god mat, sjömansbiff gryta blev det!

På eftermidagen fick jag gå ner till byn igen för att lämna jobbsökarlistan til Af. Sen på kvällen var jag o älsklingen ute o gick en runda i skogen, plockede lite hallon som hade mognat. Var jättegott!!!

Senare på kvällen gick vi åter ner till byn, båda voffsingarna fick följa med. Vi gick till kiosken o köpte glass o en chili cheeese blev det med... Gott!

När vi kom hem var klockan nio, så då var det lagom o se på en film som älsklingen laddat ner, Lead to rest hette den en skräck film som var ganska läskig!

Idag fredag har vi varit nere på byn o handlat lite mat, blir Tacos till middag.. Köpte grönsaker o lite frukt på torget, köper nästan allt sånt där nu, mycket billigare.

Nu om en stund kommer Alice som ska sova här till imorgon.
Sen imorgon lördag ska vi till Malmö o träffa pappa o Lena. Blir en runda på stan o en god lunch!

Ha en trevlig fredagskväll, kram från mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0