Söndag!

Då var det söndag igen o snart e denna vecka slut!
Har sytt lite idag, på den lilla jeansklänningen som etänkt till små vovve flickor. Är inte riktigt klar än men på god väg.
Lägger ut en bild på den när den blir klar.

Nu om en liten stund kommer Jojjo hit, var först tänkt vi skulle bada lite men vädret är inte så fint som igår.
Ska i allafall bjuda på lite god mat så får vi se vad som händer sen.

Middagen igår hos Jojjo o Danne var jätte trevlig som alltid....
Det bjöds på grillat med potatis sallad, grillade grönsaker o god sallad!
Sen blev det kladdkaka till efterrätt!
Mycket mumsigt...

Som jag skrev igår så skulle vi in på bio i Lund, men bestämde oss för att stanna i Vomb eftersom vädret var så fint.
Spelade kubb o sen blev det en runda Rappakalja, ett jätteroligt spel.

Ikväll blir det film som älsklingen laddat ner, Fingerprints heter den, verkade vara en läskig film enligt Lh..
Sen hade jag tänkt ta mig tid att baka banan muffins.

Imorgon e det ny vecka det enda som jag har bestämt är att jag på tisdag ska åka till en stor tygaffär i Rinkaby med Michelle o hennes mamma. Ska bli skoj, se om man hittar ngt sött tyg!
Ska bli skoj att träffa Michelle med, var ett tag sen nu...

Kramizzzar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0