Småkrasslig!

Ja jag har blivet lite småkrasslig, inte alls skoj... Migrän o lite små förkyld med rinnande näsa som övergår till nästäppa. Hatar verkligen att vara täppt i näsan, men det är ju inget ovanligt är ju van!

Har kännt mig lite duktig idag, städade i våran garedrob, lite rensning o ordning. Blev helt okej faktiskt...
Har också varit en stund uppe hos mamma blev lite vila o matlagning.

Nu får stunden händer det inte så mycket, tänkte städa mitt skrivbord eller i byrån med kläderna, men finns inte så mycket ork just nu.. Men det kommer väl fler dagar till det!

Vann en jättesöt jacka till Kasper på tradera i lördags, för 30:- med porto så det blev endast 45:- inte illa för en ny jacka.
Kom med posten idag, var tyvärr lite liten så hoppas det går att byta mot en större!

Jaja, det var min tisdags dag i stort sett, snart helg igen så som dagarna går förbi. I helgen blir det en sväng till pappa i Hbg på festival, ser jag framemot!

Annars händer det väl inget speciellt!

Kram!!!



Kaspers Jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0