Hörby Marknad:)

Idag har älsklingen, jag, mamma o Jimmy varit på Hörby marknad. En ganska trevlig o lagom stor marknad. Inte så mycket folk var där, o vädret var strålande. Lite varmt kanske för att gå på marknad men det fick gå....
Älsklingen köpte ett par foppa tofflor, av alla färger blev det ett par gula! 100:- kr kostade de men han prutade ner de till 80:- kr..
Mamma är alltid bra att ha me sig på marknad, känner en massa knallar sen hon själv hade marknaden. Fick lite marknads karameller av Kais konfekt, lite nougat o marmelad valde jag!
Sen köpte även ett stort klistermärke med en Kaper vovve på, var precis samma färg som han!

Lunch åt vi på en resaurang i Hörby. Jag tog kycklingfile med stekt potatis o vitlökscreme, pizza blev det för älsklingen o mamma!!!! Var en jättegod lunch, o en lagom portiton.

Sen vi kom hem har jag inte gjort så mycket, dammsugat o sorterat lite tvätt. Sydde också om Kaspers stjärn tröja för blev inte så nöjd med den förra, men denna blev superbra!

Nu börjar det regna igen o åska, kanske inte så bra att ha datan igång då. För väl stänga den sen om det blir värre!
Stackars älskling som just körde ner till byn för köpa en slangklämma. En slang som hoppat av ett rör så lite vatten har läckt ut från poolen. Han kommer väl vara ganska blöt när han e tillbaks!

Ha en bra kväll! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0