Hemmagjort!

Tänk så enkelt det kan vara att pyssla ihop saker hemma. Innan idag gjorde jag en scarves till Kasper o varsin leksak till han o en till Zimba. Hade fått tipsen från en djur tidning.

Leksaken gjorde jag av tre remsor som jag klippte av en gammal diskhanduk, de tre remsorna flätade jag sedan till en fläta med en knut i ändarna. En kul bitleksak som inte kostar ngt att göra o som vovvarna uppskattar! Svårare än så var det inte.

Sen sydde jag en lila liten scarves till Kasper, med en nalle på. Den trädde jag sedan på ett av hans halsband, också mycket enkelt! o söt blev han med!!!!

Annars idag har jag inte gjort så mycket var på Pema innan idag, köpte lite 3dkort som jag behövde.
När jag kom hem blev det kort har gjort alla nu på min beställning till Monicas kollegor, fattas bara text!

Ikväll blir det Prison Break, o mys med älsklingen o vovvarna!

Trevlig kväll på er, kramis


Kaspers söta scarves o leksaken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0