Dagarna flyter på....

Igår var det åter ny vecka efter en skojig o bra helg..
Måndag var det igår hände inget sådär speciellt, älsklingen o jag passar hans mammas o pappas vovve nu fram till nästa vecka. De har åkt till Polen på bussresa.
Så vi kör ner där middag o kväll o tittar till Matilda o katten Sigge...


Idag tisdag blir det bara en helt vanlig dag här hemma, lite tv tittande o vilande.
Känner mig ganska trött o är lite små täppt i näsan, så tänkte inte göra ngt speciellt idag.
Ska ner en runda till byn snart, se om jag hittar en liten kalender, kan vara bra att ha o skriva upp viktiga saker i:)
Sen ska älsklingen o jag laga god middag, hemmagjord Gulach soppa blir det. Har testat göra det en gång innan o det var så himla gott!!!

Ikväll blir det Anne på Grönkulla o mys i soffan!
Trevlig dag allaesammans!

Coco the Pomeranian by RKT Vision

Inte Kasper, men väldigt likt han själv när
han ligger o nannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0