Uppdatering av helgen!

Sitter just nu och tittar på One Three Hill o äter chips med dill dippa. Var super sugen på det innan ikväll så övertalade älskling att av vi skulle köra ner och köpa det, och det sa han inte nej till... Brukar säga att det är bebbe som är sugen på ngt när jag själv är det:)

Idag har vi varit nere en runda hos älsklings mamma o pappa, fick sålt lite kort. Så köpte min första julklapp idag till mamma. Så nu har man en klapp avklarad.

Annars idag har det inte hänt ngt, var en runda i skogen innan med vovvarna. Plockade lite grane som vi la i runningen på innergården. Blev fint!
Dagens middag blev makaronigratäng, med chorizo korv o broccoli mycket mumsigt.

Barnpassningen igår gick bra, var så snälla men lite busiga. Lille August sov i hela två o en halv timme, under tiden Emil var på kalas. När Eva o Bengt-Åke kom hem gjorde de Tacos, var jättegott..
Fick en jättesöt sak, sådan man hänger i barnvagnen med filurer som Eva köpt. Sen fick vi även en bilbarnstol som de hade haft till August, var från 0-3 månader så det var perfekt slipper vi köpa det. Var så bra för det är en sådan man kan bära med sig.

Nu ikväll blir det tv, mitt älsklingsprogram börjar nu sju. Nämligen Project Runaway, som jag absolut inte får missa. Sen blir det ett program som älskling tycker om, Vem kan slå Filip o Fredrik.

Kram Kram




Kommentarer
Postat av: Mona Olsson

Snälla människa när skall du skaffa ett jobb....???

2009-12-26 @ 12:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0