Snö, snö o åter snö!

Fy vilket väder det är, visst det är ju fint med snö men såååå jobbigt.
Särkilt när man ska åka bil... Nä nu vill jag inte ha mera snö, det får räcka nu.
Kaspers första snö o han tycker det är jättekul, var först lite rädd o visste inte var han skulle gå men sen fick han fnatt, o sprang runder. Såg jätteroligt ut...

Idag har vi varit uppe hos mamma o lagat mat, blev fisk för oss o älskling åt annat. Var så gott med torsk, kokt potatis, hollande sås o kokt broccoli.
En riktigt nyttig måltid för mig o bebbe.

Igår var vi på Mvc kontroll. Allt var bra o det var så skönt att höra. Blodtrycket var bra, och bebisens hjärtljud hördes bra, den växte också som den skulle.
Fick även väga mig hade gått upp ytterligare 1,5 kg. Väger nu 54.5 kg en viktuppgång på 5,5 kg totalt.
Fick höra än en gång att det var en mycket livlig en. Bebbe tyckte inte om när hon körde med staven över magen för att lyssna då satte den igång o sprallade som bara den...

Nu ikväll blir det en lugn hemmakväll med någon film o lite gott!!!

Imorgon bär det av till Staffanstorp till farmor på middag, sen på kvällen blir det 19-årskalas i Vollsjö.
Blir säkert bra.

Trevlig fredagskväll på er, kram!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gick upp 17 kilo nu under min graviditet. Och har gått ner 5 iaf nu. Alla mina mammakläder är förstora, men dom andra är för små. så efter nyår kan jag nog komma i mina gamla hoppas jag. Ett tips vet att det inte är du rikigt, men mysbyxor är guldvärt i slutet när man är stor och klumpig och man slipper klämma sig i några byxor.



Tack tack, jätteskönt och vara mamma.



Det kommer gå fort tills er lilla är här.



Kram kram

2009-12-18 @ 16:36:30
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0