Sköt du ditt...

Till dig som hade skrivet en kommentar till mig, Mona Olsson heter du. Du är ingen person jag känner.
Så sköt du ditt liv så sköter jag mitt. Du känner mig inte, så du behöver inte läsa min blogg o reta dig på mitt liv, för du har inte med det att göra ett dugg.
Bara för du råkar ha ett jobb behöver du inte vara bättre människa för det. Finns kanske anledningar till att jag inte jobbar just nu, Ska bli mamma snart så det kanske beror på det!
Sen finns det nog fler än jag som inte jobbar.
Så sköt du ditt liv, för jag klarar mig bra utan dina dumma kommentarer...
 
När ska du skaffa ett jobb människa, så hade denna okända människa skrivet.
Har hon med detta att göra nä inte ett skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0