Lucia

Tänk att det var Lucia idag, julafton närmar sig med stormsteg! Längtar som ett litet barn. Känns lite stressigt med mina klappar nu, har en hel del kvar. Men det är ju några dagar fram til jul som tur är!

Det var ett tag sen man gick Lucia, ända sen man gick i trean i småskolan. Var alltid treorna som fick gå luciatåg i skolan. Tyckte det skulle bli så skoj kommer jag ihåg och så går man och blir sjuk den dagen. Gissa om jag var sur, sådan otur!

Idag var vi uppe en runda hos mamma o fikade, blev också att vi lagade mat där med. Korvstroganoff med ris blev det, var jätte gott men blev så mätt snabbt...

Var precis inne och beställde de babyskorna som jag la ut på bild häromdagen, fick bli en annan färg bara eftersom de gröna var slut på alla sidor de fanns på! Typiskt, men det blir säkert bra ändå.

Ikväll blir det tv, först One Tree Hill, Project Runway sen ska vi se filmen Solstorm som visas ikväll...
Till detta lussekatter o tända ljus, får inte glömma tända det tredje ljuset idag.

Sen får det väl bli sängen efter det, för att vakna till en ny vecka imorgon.
Hoppas man kan sova gott inatt, har sovit dåligt denna vecka.
Har kännt spänningar i magen, sidor och rygg. Men det är väl så när man väntar barn!

Trevlig kväll på er, Kramar från mig!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!! Jadå, förutom huvudvärk och förvärkar och allt annat jobbigt nu i slutet så är det bara bra. Ja, tiden går hur fortsomhelst. Får försöka njuta av graviditeten nu innan det blir för jobbigt och klumpigt. Hehe!!!



Har provat citodon, men dom kan jag inte äta. Blev inte bättre men spydde som en gris. Så dom funkar inte för alls.



Men ska se om vi kommer på en bra lösning imorgon på bb om det inte släppt tills dess.



Kram kram

2009-12-13 @ 19:29:40
URL: http://annak84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0