Lille julafton:)

Började skriva ett inlägg här igår eller rättare sagt jag hade skrivet det klart o skulle bara spara det, rörde på musknappen o då försvann allt så störigt. Orkade inte skriva om det så det får bli ett inlägg idag i stället!

Ja, då var det lille julafton idag. Har precis städat klart här, man vill ju ha rent o fint över jul. Inget skoj att göra precis en dag som denna men nu var det gjort i allafall.
Under tiden har älskling gjort köttbullar!

Om en stund ska vi upp till mamma, ska äta julmat o byta klappar där idag som brukar lille julafton.
Men först ska vi ner i byn måste fixa de 2 klappar som jag har kvar. En till mamma o en till Johanna....
Sen tänkte jag köpa en till mig själv med.
Sen har vi något till djuren kvar också, för de måste ju också ha klappar.

Kalaset hos Michelle i måndags var väldigt trevligt med god mat o trevligt sällskap!
Fick trerättersmiddag, som var gott alltihop!

Nä nu får jag sluta för idag, kanske lägger in lite bilder på de klappar jag får ikväll senare idag om det inte blir alltför sent!!!

Trevlig lille julafton:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0