Granen klädd...

Ja idag har jag klätt granen, vår lilla platsgran som e alldeles lagom stor.
Blev en blandning av stora o små kulor i lila, guld o silver. Och så en silver stjärna i toppen. Inget glitter för min del för det tycker jag ser så rörigt ut!
Så var den klädd o väldigt fin blev den...

Men innan den kläddes var det storstädning, IGEN som stod på dagens schema.
Så nu var här strålande rent igen o ingen smuts så långt ögat kan se i allafall:)

Nu precis har vi käkat middag, älskling gjorde en god köttfärsröra med pasta till.
Så nu är man mätt med.

Fick en julklapp till köpt idag till min kompis Michelle. Ska till henne på måndag. Hon fyller 19 år då, så det blev både present o julklapp.
Ska verkligen bli kul att träffa henne var ända sen Augusti som vi sågs, eftersom hon då åkte till tyskland där hon jobbar som volentär på ett dagis.
Så jag ser framemot att träffa henne...

Detta är min dag som den har varit i helhet. Händer inte så mycket mer idag. Får se om min lilla kusin föds idag?
Min faster skickade ett mess tidigt imorse att vattnet hade gått 04.20, så får se om det kommer en liten kusin idag! Spännande och se vad det blir.

Uppdaterar imorgon om jag hört något!

Ha en riktigt fortsatt bra dag, Kram!!!


Blev en väldigt mörk bild på vår gran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0