Fjärde advent!

Söndagarna brukar vanligtvis vara tråkiga men denna har varit rätt okej. Mamma och jag har gjort ischoklad uppe hos henne som var väldigt goda. Var ischoklad gjorda på vit choklad, med lite strössel på toppen och russin till älskling.

Sen när älskling kom o hämtade mig hämtade vi kebab, som också var väldigt gott. Men är nya ägare på stället så det är inte lika gott som förr för de har inte riktigt samma sås i. Men det var gott ändå...

Kalaset igår var trevligt, jättegod mat o så mätt jag blev.
Har inte känt mig så mätt på länge.

Nu ikväll så ska jag se mitt favoritpogram, o sen blir det nog en bra film.

Ha en bra fjärde advent!
Kramar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!! Ja du fler sådan bara frågor, men ska kolla upp det imorgon hur jag gjorde!!! kram kram

2009-12-20 @ 22:51:39
URL: http://annak84.blogg.se/
Postat av: Lars-H

Tack älskling dom var goda.

2009-12-22 @ 19:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0