8/12-09

Då var det tisdag igen och en ny vecka som snart går mot sitt slut, ja veckorna går väldigt snabbt tycker jag!
Idag har vi varit en runda på Bo ohlsson igen, fick köpt de julgranskulorna jag ville ha. Blev ett rör med mörklila kulor och ett med små guldiga, blir alldeles perfekt till inredningen här i storarummet...
Blev också en söt snögubbe i grått på ben, blev jättetuff på skänken. Sen köpte jag även ett stort lila blockljus till min bordsdekaration.

Idag har jag även storstädat, skulle göra det imorgon med gjorde det idag, för jag hade ändå inget speciellt för mig. Så slipper jag att ha det och tänka på imorgon,,, skönt!
Mina tomtar och lite annat julpynt har också kommit fram. Blev inte så mycket i år eftersom den ena lådan med mina julsaker kommit bort sen renoveringen, men man vet aldrig den kanske kommer fram så småningom. Annars får det vänta till nästa år!
Men lite tomtar blev det i allafall, och jättemysigt blev det.
Granen får vänta tills slutet av näta vecka.

Nu ikväll blir det nog någon film, om vi orkar.
Känns i ryggen nu att man börjar bli tyngre, ändå 6,5 kg extra man går och bär på.

Trevlig kväll!
Nu ska jag tända lite ljus, sätta mig i soffan och bara njuta av att ha julfint här hemma!
Love it!

Kram


August, sen i lördags när vi passade han!

Storebror Emil


Den tuffa snögubben jag köpte på Bo Ohlsson idag


Tomten jag köpte förra gången på Bo Ohlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0